Obserwatorzy

niedziela, 24 kwietnia 2011

Wyprzedaż

No cóż ogłosiłam konkurs, ale nie mam kasy na nagrody. Znalazłam w moich szufladach kilka sweet ropieci, więc je sprzedaje.
To jest przypinka. Kupiłam ją za 4zł. Sprzedaje za 2 zł.
                                           To też jest cute przypinka. Kupiona za 3zł,sprzedaje za 2zł.
                                     

                                               
                                             Hę to jest notes. Kupiłam go za 10 zł, sprzedaje za 7 zł.

                                           Kupiony za 7 zł , sprzedaje za 6zł.

                                         Dostałam od koleżanki. Sprzedaje za 10 zł
                  
                                      
                                    Mam takie dwa . Jeden za 25 zł.
                                        
                                        Błyszczyk (nowy) za 11 zł :D

                                    Za 5 zł ^^

30 komentarzy:

  1. Zmawiam to ostatnie. jeszce wysle ci maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy ci to przelewem czy rzez telefon ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Koffam tego Bloga !!1

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimi pododawajcie o niej wiecej notek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jebniej se mimi w drzewo ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiam czffarte ;pp

    OdpowiedzUsuń
  8. Lupa...DUPA :ddd

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy bedzie jakis konkurs ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Spoczko , ffkrotce jakis dam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. HAHAHAHHAHAHHAHAHAH... aspiryna . xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. ŁĄŁ, te przypinki sa extra. Chyba kupie jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bosściejszy xdd

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz w dupie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam na stardoll do mojego bazarku
    nicccki56749028

    OdpowiedzUsuń
  16. <33 <--Kochamy Cię !

    OdpowiedzUsuń
  17. Lol z was wszystkich z mimi najwiekszy zal :P
    Blog extra !

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha ekstra nagłówek

    OdpowiedzUsuń