Obserwatorzy

piątek, 29 kwietnia 2011

Pjontek_xD

Pjontek,koniec tygodnia wszystkie dziewczyny się do siebie ciuliły, ach, nie mogłam się doczekać kiedy znowu zobacze te pryszczate ryje ^^  Najzabawniej było na godzinie wychowawczej na której z Hiacynta dokuczałyśmy Kiepskiemu, ale nie byłyśmy wredne, ja go lubie ( a w tapirku, wygląda jeszcze lepiej)
 Po szkole przyszła do mnie Zbyszka i wspominałyśmy sobie stare czasy, kiedy to Kiepski wypił 4 browary 0,5 litrowe , i zataczał się pod Kałflandem.  Wieczorem przeszłam się na pocztę odebrać paczkę poleconą od wujka $tefana. . Aaa obiecywałam. Oto zdjęcia wszystkich osób z mojej klasy^^

       Hiacynta         
(Suczynta)

  Barbara
Bara-Bara
Ferdek :)

Boczek ^^

Halinka

Marjolka Creizolka!
Walduś
^^
Paździoch

efelina
Graszynka

To jeszcze nie wszyscy!
Ponieważ Graszynka ma depresje, nie chodzi teraz do szkoły^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz