Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2011

:)

Przepraszam, że ostatnio nie dodaje postów, ale zrozumcie, że moje życie nie polega tylko na pisaniu tego beznadziejnego bloga. Przez ostatni tydzień miałam testy, sraka z nich. Może powiem jak mi poszło:
 Matematyka - 6/20 punktów
 Biologia - taaa... skąd mam znać anatomie Paździocha ?!
 Geografia -Sweet będzie dwója
  Chemia - Chrum.. mam  to w swojej sweet pupci
 Fizyka - jak na mój mózg to było bardzo trudne...
 Historia - Patrz Chemia

 Wiec jak widać mam o czym pisać, często jestem z Marianem Paździochem na czacie na blogu wiec jak coś to normalnie można ze mną porozmawiać jak nie możecie doczekać się notek. :)
 Jak jakieś pytania to tu - www.mamciewdupie.pl odpowiadam ja, a czasami Marian wiec mogą zdarzać się jakieś pomyłki :)


I <3 Marian Paździoch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz