Obserwatorzy

czwartek, 21 kwietnia 2011

^^

 Siedzie sobie na starej, zgniłej sweet różowej kanapie , i oglądam z rodzicami "Rozmowy w toku"...  Głos z telewizora   
  "Czesława już raz ze złości spakowała swojej 14-letniej córce, która jest Emo, wszystkie rzeczy i kazała się wynosić z domu.Zbysia uważa, że wygląda jak Sweet, cute Emoska, nie rozumie pretensji mamy."   -Stanisława, podoba ci się? - zapytał mnie tata  -Kuva co to ma być? Wygląda jak dziecko Brawo które nie wie co mówi, a ta sweet szminka bleee, niech jej mama kupi lustro.  -A wkurzasz się jak ludzie się czepiają tego jak ty mówisz cute wyglądu.  -No wiem, mamo, no ale ona mówi, że jest emo, a my tak nie wyglądamy, my się tniemy, ona słucha Radia Maryja,  a to prędzej połączenie kiczu,  niż kolorowy wyglądu słodko, a ten makijaż.  Kilka minut później...  -Wycieraczka  -O co ci znowu chodzi?  -Tyle walczenia o pozbycie się stereotypów, ciągłe przekonywanie ludzi, że cięcie się nie ma nic wspólnego ze stylem scene i muzyką, a tu taka pokemońska dziunia  powie w telewizji, że jest emo, chociaż wygląda jak klaun, a na dodatek, że się jest fajna.   Przez następne kilka minut gapiłam się w telewizor i wyzywałam ją od dzieci pokemonów, starych Emosów itp.   -Dlaczego tak sie zmieniłaś?  -Nie rozumiesz, jak maiałam 6 lat to mi się podobał taki wygląd, jak chodziłam do podstawówki to chciałam być CUT EMOSKIEM (i tu mnie zamurowało, ze zna to słowo i wie, ze nie ma stylu emo tylko scene), ale uważałam, ze to za wcześnie, nie chce sie zmieniać, wygladam tak bo tak mi się podoba.  Po tych słowach dosłownie mnie zamurowało, zrobiło mi się strasznie głupio, może wygląda jak nie emo, tnie się, ale jest taka jak ja, też kocha Paździocah. Równie dobrze ja mogła bym powiedzieć to samo nie kłamiąc. Tylko, ze ja scene jestem od 1 kl podstawówki, no w każdym razie wtedy mi sie nie podobało.  Już nigdy nie ocenie kogoś po pozorach.  A potem weszły dwie dziewczyny które uważają się za muchy, Andzi i Szanti, ta pierwsza wyglądała nieziemsko  i miała 4 pary odnóży krocznych i kolorowe przeplatane dredy ,  a ta druga pokemońskie skrzydełka!

1 komentarz:

  1. hushushushushus! ale ktoś ma zrytą banię, żeby wymyślać takie teksty! ten blog jest PRO!

    OdpowiedzUsuń