Obserwatorzy

sobota, 23 kwietnia 2011

Ok

Słuchajcie! Dominika zrobiła dzisiaj 8 par kolczyków i 2 doczepki ! Ok. W takim razie sprzedam je^^. Kasę przeznaczę na loterie . Zgłoszenia na moim mailu.


                                                    
                                            
                                                Mam 2 pary . 1 para za 6,99 ^^/kupione
                                       
                                            Te za 10 zł para ^^ Hahah :) (mam 2pary)/kupione

                                           1 sztuka 7,99 (To jest doczepka do naszyjnika)/kupione
                                                          (mam tylko te 2 doczepki)
                                         
                                         
                                         Mam tylko 1 parę za 6,99/kupione

No i takie (2 obrazek na uchu Dominiki^^)
1 para za 10 zł/kupione
                                            
   Zgłaszać się na maila,i pisać które chcesz. Aby kupić któreś , musisz  być obserwatorem tego sweet bloga^^ Pamiętaj koszt kolczyków + 5 zł przesyłka ^^
                                

EDIT : Kochane Pasztety wszystkie kolczyki zostały już kupione, a mi udało się uzyskać 66 zł 95 gr na loterie ^^ Fajne znowu kupie sweet nagrody ^^ Dodawajcie się do obserwatorów^^

7 komentarzy: