Obserwatorzy

środa, 20 kwietnia 2011

Podnieta roku, czyli zapowiedź nowej loterii!

W przerwie na pierdzenie postanowiłam tutaj wpadnąć. Sweet, c'nie? Oh, moje loffelaski. <33 Chciałabym wam zapowiedzieć nową, baaardzo sweet loterię! Jest taka sweet, że aż mi komp wysiada, tak samo jak mój mózg. Haha, ja mam mózg? O, bosh... jaka wtopa, skłamałam! Mimi kłamie, jestem małą kłamczuszką. Przez chwilę nawet się podnieciłam, ale teraz wracam już do loterii, która jest sweet i różoffa. Otóż wraz z jutrzejszą loterią, umieszczę nagrody. Macie sweet wielkie szanse na wygraną, bowiem jutro wybieram więcej osób. A co mi tam... tatuś zapłaci, ja mu zrobię laskę i wszyscy będziemy mega przeszczęśliwi w naszym różoffym świecie :D I chciałabym wam w chui sweet podziękować za to, że tak dużo osób dodaje się tutaj do obserwujących. Jest to dla mnie naprawdę super niedpodzianka, a co najlepsze- sweet! ♥ Także spamujcie po różnych stronkach, wysyłając link do mojego bloga. Bo kto na świecie jest bardziej ważny ode mnie? No kto? Przerwę wam to milczenie, bo nikt. Z góry, skoro mam taką różoffą możliwość, chciałabym pozdrowić z tego bardzo sweet miejsca mojego idola, którym niebywale jest Justin Bieber. Pozdrawiam cię rybko i liczę na podwyżkę ;** Oh, Ah. Żem się już wielce podnieciła, więc mogę zakończyć tą żałosną notkę. Papatki moje różoffe przygłupy!





A tu macie jakieś mega przebrzydłe zdjęcia, na których występuję JA w roli głownej <3 Oczywiście nie brakuje tutaj rodziny Kiepskich, Walduś i Mariola wykorzystywały mnie seksualnie, więc również musiały gościnnie wystąpić na tych SweetFociach na enka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz