Obserwatorzy

piątek, 29 lipca 2011

Wczorajszy dzień

Wczorajszy wieczór minął śmierdząco, więc sympatycznie.
Spotkałam się z Andi-Srandi przy miejscowym sklepie z używaną odzieżą i poszłyśmy pod MOPS'a spotkać się z Teno-Sreno i Doreemi-Sremi :3
Teno-Sreno niedawno wróciła z Holyłód. Nocowała w fabryce ubrań z gumy.To przepiękne miejsce *-* Kupiła mi i Doreemi-Sremi herbatki o smaku bananowej kiełbasy <3. Postanowiłam ,że zrobię sobie kiedyś 'ŻulDay' i zaparzę ją.
Poszłyśmy wszystkie do Lidla,który znajdował się na końcu miasta XD Kupiłam dwa majonezy na raz,bo nie mogłam się zdecydować, który wybrać. Później poszłyśmy nad nieźle smrodliwe jeziorko, wycapiłyśmy się za wszystkie czasy (bynajmniej aj em XD). Ok. 19:00 cała ekipa, prócz Andi-Sarndi, wybrała się do "Złomiarki". Zamówiłyśmy kapustę kiszoną i grałyśmy w Monopol >.< O 20.30 zwinęłam się w rulon... a nie, zwinęłam się do DOMU.
Dzisiaj nic ciekawego mnie raczej nie czeka, oprócz zdzierania tapety za pomocą sosu pomidorowego w moim pokoju.
+ Dowiedziałam się, gdzie można kupić przeterminowane Frugo w moim mieście *w*
--------------------------------------------------------------------
Później może dodam fotki z guro-kanguro sesji :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz