Obserwatorzy

czwartek, 21 lipca 2011

LAST FRIDAY NIGHT!


Last Friday night
Yeah, we danced on tabletops
And we took too many shots
Think we kissed but I forgot
Last Friday night
Yeah, we maxed our credit cards
Then got kicked out of the bar
So we hit the boulevard
Last Friday night
We went streaking in the park
Skinny dipping in the dark
Then had a menage a trois
Last Friday night
Yeah, I think we broke the law
Always say we're gonna stop
But this Friday night
Do it all again
This Friday night
Do it all again.





To była prawdziwa DŻAMPREZA! Działo się, nawet nie pamiętam co. Wypiłam hektolitry denaturatu, zjadłam 5 jajek ze skorupką i tańczyłam w kiślu. To było coś pięknego! Przy okazji poznałam przystojnego dostawcę pizz, ma na imię Grzegorz i jest dresem. Jego łysa czacha błyszczy jak smalec na kanapce, bez kitu! Oh, ah i w ogóle :3 A widzicie moje dwie foty? Zostały one zrobione w tunelu aerodynamicznym, byłam spocona jak piłkarz, więc ludziska z imprezy mnie do niego wrzucili. Ale fajnie było, czułam się niczym świadek tornada, a sami wiecie, jak bardzo chciałabym je zobaczyć. Joł, joł! Dzisiaj szykuje się After Kurwiszon Party. Zapraszam wszystkich osobników mojego pokroju, złączmy się razem i bądźmy silni jak HellBoy ♥

2 komentarze:

  1. biściee , też musze się z tobą wybrac

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczko, zapraszam na Luntek Sucza Party organizowane we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń