Obserwatorzy

piątek, 1 lipca 2011

Sweterkowe, golfowe coś.

Dziś na bodyline wpadłam na taki oto śliczny sweterek:



Akurat dodali go do magazynów, kiedy potrzebuję. Kosztuje około 3 zł + przesyłka, więc uznałam, że już lepiej bd jak sama sobie taki uszyję i tak mi się ten materiał nie podoba. Wreszcie bd miała coś sexy do pracy ^___^ Sama nie wiem, jak to nazwać, sweterek, który ma jeszcze część na górze (coś a'la golf), ale jest prześliczny, słodki i sexy :3 Jutro chyba pojadę do Cycowa i kupię materiały, przydadzą mi się też jakieś kokardki... e tam, pomyślę o tym na miejscu. Dziś tata kazał mi zostać w domu, w takim tempie to za chwilkę skończy mi się 2 pudełko gum do odświerzenia oddechu. Help me people! :<

4 komentarze:

  1. Iśtnieje takie miasto jak Cyców (lubelskie), bo mieszkam od niego jakieś 20km. hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę ci za sponsorować ten śliczny sweterek jak ci się tak bardzo podoba;p

    OdpowiedzUsuń