Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2011

Bożee.. One są ekstra !




Bożee.... ostatnio widziałam ich koncert na TVPinfo. Normalnie są ekstra !
Od razu odpaliłam jutuba i poszukałam więcej piosenek tej japońskiej wspaniałej grupy muzycznej. Okazało się, że niedługo odwiedzają Jelenią Górę i tata oznajmił, że jak zarobi to da mi pieniądze na bilety na koncert. Taak strasznie się cieszę, że w końcu poznam japonki od podeszwy. Mam zamiar poprosić je (zwłaszcza te dziewczynkę w kombinezonie w  kratę i beretem moherowym) o autograf. Ostatnio na jutubie znalazłam więcej ekstra piosenek pasujących do mojej wyznawanej kultury. Czyli nie ważne co, ważne, że japońskie !
Skoro tata da mi kilka yenów na bilety.
Ogłaszam konkurs na zdobycie jak najlepszej piosenki jakieś wschodzącej gwiazdy japońskiego rapu. Zwycięzców będzie troje. A nagrodą jest :
- Wycieczka rowerowa ze mną do Jeleniej Góry na koncert tej oto grupy C-ute.
- Bilet na koncert.
- Darmowy ポップコーン (czyt.: popcorn)


Piosenki przesyłać na mój adres mailowy: anty-mimi@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz