Obserwatorzy

czwartek, 7 lipca 2011

Dni kiedy można mnie spotkać

 Jeśli ktoś ma ochotę mnie spotkać to zapraszam:

 9-10 07 2011
 Warszawa, skup złomu "Odór zdechłej ryby"

Spotkacie mnie z grupą znajomych metalów, mamy zamiar zrobić sobie metalowe spotkanie na skupie złomu. Dalszych planów na meet nie mamy, ale bd nocować na jakimś opuszonym przystanku i na pewno nie będzie nam się nudzić. Myślę, że metale rzucają się w oczy z daleka \m/

 10 07 2011
 Krajowa Wystawa Piłeczek Ping-pongowych


Bd tam z rodzicami i Parówciem. Przy okazji można sobie poogladać pokazy ;) Myślę, że znalezienie w tym tłumie ogolonej na łyso dziewoi z jamnikiem raczej nie bd trudne ^^.



 Jak ktoś chce mnie spotkać, to jak najbardziej zapraszam *__*

2 komentarze:

  1. Co ty chesz od jamników pytam!?
    Ja mam jamnika, tyytyty!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nic nie mam do jamników, skoro je wyróżniłam (:

    OdpowiedzUsuń