Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2011

DODAtkowe wierszyki

Wczoraj wieczorem jeszcze kilka orangutanów wysłało mi wierszyki, więc dzisiaj je dodam. Jakie sweet! :3

Wygląda jak wampirek,
ma włosy na "tapirek",
jej wygląd powala:
- I mam po nim SRAKĘ!
Jej matka co rana zaciąga tabakę,
bo nie chce widzieć tego Emosa,
co ma blond doczepy na swoich włosach.

Wampir_xD

***

Na pierwszy rzut oka,
dziewczyna jak marzenie,
lecz po jakimś czasie dostałem rozwolnienie.
Tapeta na twarzy, to coś strasznego,
natapirowane włosy, jeszcze gorszego!
A ubiór,  a styl niby Emoska,
a dla mnie to zwykła frajerka,
co powinna pójść na wizytę do fryzjerka.

Andzik^^

***

Bardzo skromna to dziewczynka,
Emo-Martynka.
Mówi, że jest fajna,
co też wygaduje?!
Kiedy rano wstaje, włosy tapiruje!
Mimi! Proszę! Tnij się szybko!
Bo mam cię na tym świecie dosyć dz*wko!

Boooska15

***

Jest CUTE Mimi i CUTE sraka,
a to razem jest CUTE paka.
Mimi brzydka jest jak chuy,
w domu swoim trzyma gnój.
Ma tysiące CUTE karteczek,
butów, swetrów i bluzeczek.
CUTE demoty o niej są,
a w jej domu CUTE czuś swąd.

Muminkowa

***

Tnij się Mimi, tnij,
bo masz krzywy ryj.
Niby taka słodka,
j€bana idiotka.
Wpi€rdala kurczaki,
we włosach ma robaki.
Emoska j€bana,
przez ojca bzykana.
Ma trampki różowe
i różową hulajnogę.
Zapi€erdala na niej szybko,
TELETUBIS, to jej przyszłość.

Emila_xd

***

J€bana idiotka,
niby taka słodka.
Mimi, po ulicach się walaj,
na hulajnodze zapi€rdalaj,
mam cię chuyu w poważaniu,
jesteś dla MNIE $zmatą, draniu!

żalMiMimi_5

***

Była sobie dziewczyna,
na imię jej było Martyna.
Codziennie rano wstawała
i na blogu coś pisała.
Blondyneczka, Martyneczka,
fioletowa sweet-cute lala.
I nie tylko na stardollu pieprzy o bieberze,
wszyscy wierni anty-fani szukają ją na twiterze.
To przez ciebie nasza grupa wciąż maleje.
Więc prosimy cię, z Lucaskiem usuń bloga!
Dla ciebie, dla rodziny :)

stardollmankaMartaa

***

Martyna, Martyna to
cute dupa, nie dziewczyna.
Rano wstaje, się nie czesze
i swąd kupy od niej jedzie.
A gdy stara rano wstaje
to wibrator jej podaje.
Wibratorem się wibruje,
a jej ojciec na "JEJ" pluje.
I codziennie się nie myje,
bo ją ojciec w łóżku bije.
Kto cię lubi- niech $pierdala!
Reszta powie tobie "nara"!!!

joannamagdalena

***

Oh, nie wiem czy dopuszczę te prace do konkursu, bo oddałyście mi je po terminie.
Także gdybym wasze prace nie brała pod uwagę, to możecie sobie jedynie kupić podkładkę wibrującą pod dupę, bo ode mnie nagród nie dostaniecie, oj nie! ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz