Obserwatorzy

środa, 11 maja 2011

Moda na owłosienie minęła!

Na zdechłego śledzia, dziś goliłam nogi jakieś 3 godziny (od 1 do 4) i jestem już wydepilowana i gładziutka, jak ma słodka dupka :D
Sorry, musiałam sie pochwalić, bo wąsy też ogoliłam ^^
Jakieś przed chwilą zrobiłam zdjęcie, bo nie mam co dodać na ENKA xd


PS A teraz informacja dla wszystkich posiadaczy nadmiernego owłosienia. Otóż w mojej ulubionej gazecie pisało, że w tym sezonie jest modne wszystko, co krótkie. Haha, chłopcy, tylko to nie do was informacja :D Więc jeśli chcesz założyć modną bluzkę z krótkim rękawkiem, to wpierw musisz rozczesać włosy na obu rękach, przyprostować je prostownicą i je całkowicie wyplewić, najlepiej za pomocą kosiarki. Tak myślę sobie, żeby może jakiś poradnik stworzyć na tym blogu [?] W końcu wszyscy wiemy, że kolorowe pisemka dla sweet nastolatek nie kłamią!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz