Obserwatorzy

poniedziałek, 9 maja 2011

Mimi apeluje do swojego fejka

Pierdu, pierdu. Proszę was. Kiedy wam się znudzi podszywanie się pode mnie i udawanie mnie?
Zajmijcie się swoimi nogami, kreowaniem swojego indywidualnego gąszczu na nogach, szukaniu w stopach dużych palców, a gdy już to zrobicie, postanowcie nigdy nie używać golarki i starajcie się to realizować.
No proszę was, zajmijcie się tymi cholernymi nogami.
Mam już dosyć fejkow, którzy myją nogi i je regularnie golą.
Jaki nowy mi się napatoczył?
http://jestem-z-wioski.pl/wiesniaki/profil/id/3091/martyna-dembinska
Zgłaszajcie jeśli możecie, będę bardzo wdzięczna.
Ale cały czas kuje mnie w pupę pewne kujące pytanie.
Co wam to daje? Podwyższacie sobie samoocenę udawajac mnie? To uwierzcie, ja będąc sobą, mam ją w wielkości swojego mózgu, a więc bardzo małą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz