Obserwatorzy

wtorek, 14 czerwca 2011

Kocham Gumisie !

No wiec jak sam nazwa postu wskazuje, uwielbiam tę bajkę. Może to dziwne, ale jeszcze w moim wieku chce się być jeszcze raz dzieckiem. Chciałabym znowu usiąść przed telewizorem jak kiedyś, a nie przed komputerem i włączyć bajkę na video <3333
Wspominam to ze łzami w oczach. Mówię poważnie. Teraz kiedy to czytacie pewnie się ze mnie śmiejecie, ale to prawda. Nic nie poradzę. Po prostu taka już jestem. No cóż, wróćmy do początku....
- Mamo!!!!!!!! Telewizor nie chce się włączyć!!!
- Kochanie, nic na to nie poradzę Zaczekaj jak stary wróci z pracy to zobaczy co się stało !
- Ale mamo, Gumisie się wtedy skończą !!!!!!!!!!!
I właśnie w tym momencie zaczynałam mieć łzy w oczach. Teraz też mam. Na samo wspomnienie. Za bardzo kocham tę bajkę, która przypomina mi moje dzieciństwo. Moje dorastanie. Moje najwspanialsze chwile w życiu. Dlatego nigdy z nią nie zerwałam. Ciągle mam te marzenie, żeby (zaraz po tym żeby znów zobaczyć Elvisa) znaleźć się w tej krainie gdzie Gumisie zabierają cię w wir przygód. Cóż, skoro Gumisie to Gumisie ; )
Hymn Gumisiów :

"Gumisie harcują po lesie szarżują wszędzie dziś słychać donośny ich śpiew.
Zawsze zwycięskie, waleczne, rycerskie, każda przygoda zapiera nam dech .
Zobacz sam jak gumisie skaczą tam i siam, bo gumisie cały świat już zna gumiś to fajny miś.
Abrakadabra to czary i magia sekretem jest przepis na gumisiowy sok.
Pahokus, marokus dostarcza złych pokus lecz misie zwyciężą nagroda to szok.
Zobacz sam jak gumisie skaczą tam i siam, bo gumisie cały świat już zna gumiś to fajny miś, gumiś to fajny miś."
                               
By Zbigniew Wodecki < 33


Dałabym wam jeszcze mój ulubiony odcinek, ale kaseta video nie chciała się zmieścić do komputera. 


Bardzo przepraszam, że ostatnio w ogóle nic nie pisałam, ale nie tylko na tym zarabiam... !!!!
Obiecuje, że się poprawię i będę pisać więcej postów.
I wybaczcie, że ten jest wyjątkowo krótki. <333
Bożżże, co ja mam z tym : <3333
To paaa <333

4 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo przepraszam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333

    OdpowiedzUsuń
  3. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda , że nie dodałaś swojej foty :D
    A , że krótki to wg nie przeszkadza :)
    Sweet.. Pozdro <333
    UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA.....:d.!!!

    OdpowiedzUsuń