Obserwatorzy

wtorek, 14 czerwca 2011

Konkurs ogłaszam, ogłaszam konkurs!

Siemanko moje przygłupy! Nie słyszę was, zróbcie hałas! Jesteście tu ze mną?! Tia... tak przypuszczałam, że o tej porze trybuny będą puste. Ale co tam, przeczytacie sobie po południu :3
Otóż ogłaszam konkurs. Yeah! Polega on na tym, że będziecie przysyłaś mi swoje zdjęcia anty. Nie wiecie o co mi chodzi? Kurva, ja też nie, ale wam wytłumaczę. Bierzesz do ręki dowolną kartkę dowolnego formatu i piszesz na niej adres naszej strony, bądź rysujesz karykaturę Mimi, oczywiście z niezbędnymi dodatkami, jakimi są muchy, kał itp. Hmm, teraz już kapujecie? Głośniej!! No, teraz to was słyszę. Więc skoro wszyscy już kapują, to wypadałoby, żebym napisała kiedy owy konkurs się kończy. Mianowicie- zakończenie konkursu odbędzie się dokładnie za tydzień, czyli 22 CZERWCA (ŚRODA)- W OFICJALNY DZIEŃ WAKACJI! Trzymam za was kciuki, a poniżej umieszczone są wszystkie nagrody.



NAGRODA ZA PIERWSZE MIEJSCE:



NAGRODA ZA DRUGIE MIEJSCE:



NAGRODA ZA TRZECIE MIEJSCE:



Ps NIE PRZYJMUJĘ ZWROTÓW OTRZYMANYCH PREZENTÓW! JEŚLI KOMUŚ SIĘ OTRZYMANA RZECZ NIE PODOBA- MOŻE JĄ SPRZEDAĆ, MI TO WISI, LATA I POWIEWA.
NIE PRZYJMUJĘ DO MYŚLI RÓWNIEŻ TEGO,  ŻE MOGLIBYŚMY DOŁOŻYĆ COŚ DO POWYŻSZYCH NAGRÓD. TAKIE SĄ I TAKIE POZOSTANĄ. A DLA OSÓB, KTÓRE NIE MOGĄ DOCZEKAĆ SIĘ INNYCH NAGRÓD MAM DOBRĄ WIADOMOŚĆ. W ŚRODĘ (ZAKOŃCZENIE ROKU) ODBĘDZIE SIĘ WIELKA LOTERIA, BĘDZIE MOŻNA WYGRAĆ WIELE NAGRÓD. W TYM RĘCZNIE ROBIONYCH Z MODELINY! NA PEWNO WAM SIĘ SPODOBAJĄ, GWARANTUJĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz