Obserwatorzy

wtorek, 14 czerwca 2011

Nowy wygląd strony!

Jak wam podoba się nowy wygląd strony? :3 Jest taki kjut, że szok, lok i wgl.
Mam nadzieję, że wam się podoba. Chociaż wasze zdanie mam w dziurce od nosa, hihi. Ale pamiętajcie- peace&love mimo wszystko! Jeeeeej, przepraszam was za to, że tak długo nie dodawałam żadnych postów. Po prostu mam nowe tipsy, dwa razy dłuższe co ciekawe! Mają taki słodziaszny różowy kolor, no mówię wam. Musiałam nieźle ćwiczyć na swojej klawiaturze, abym jakoś mogła pisać. Hahaha, aż mi się literki zdarły. No bez kitu. Generalnie chciałabym was również poinformować, że wkrótce pojawi się baaaardzo dużo nowych postów. I najważniejsze- informacja dla wszystkich fanów Mimiastej- wcale nie zamierzamy usuwać bloga, wręcz przeciwnie! W wakacje pojawi się wiele ciekawych konkursów, także antyfani będą mieli duże pole do popisu. A zostało TYLKO 8 DNI DO WAKACJI! Wings up ludziska! ♥

Ojeju, jeju! Jak suodko! Mam dla was specjalną fociszkę.


Hihi, a nie mówiłam, że słodka? Hihi, aż idzie walnąć kloca. Hihi, hihi. Hihi, świetnie tu wyszłam.
Hihi, też tak sądzicie? Hihi, dostałam czkawki. Hihi, ma ktoś coś do picia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz