Obserwatorzy

sobota, 18 czerwca 2011

Problem!

Mam problem, czy mogą mi pomóc jacyś Hello Sraczkitty- maniacy? Doszłam do 23 odcinka "Odór z kibla" [skończyłam 23] i nie mogę zacząć 24, bo mi nie wchodzi. Nie mogę znaleźć tego odcinka na innych stronach, bo są np. tylko do 22 odcinka w tej serii. Chcę z tłumaczeniem polskim w napisach, bo ta bajka jest bardzo pokręcona i zagadkowa, więc wolę się głowić nad zagadkami, niż tłumaczyć sobie w myślach tekst. Nie wiem, co ze sobą zrobić dzisiaj, muszę to obejrzeć. A jest 26 odcinków w serii, chciałabym to skończyć i zacząć inną bajkę (nie pamiętam tytułu), którą poleciła mi Hiacynta i Bożydar. Dodałam to tutaj, bo wiem, że jesteście bardzo pomocni i mamy podobne upodobania.


Hihi, to moja ulubiona bajeczka :3 Prawda, że słodka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz