Obserwatorzy

piątek, 24 czerwca 2011

No co? Rodzicom się nudziło...


Hihi, wyniki wiecznych nudów moich rodziców.
Te szatańskie orgie codziennie odbywają się u nas na chacie.
Mówię wam, lepiej nie przebywać wtedy w domu.
A wiecie dlaczego?
Rodzice wtedy nie zwracają na nic uwagi i mogą zgwałcić nawet ogień w kominku.
Kilka razy przez ich "zabawy" sąsiedzi dzwonili na policję.
Jednak policja zanim zwrócić im uwagę, przyłanczała się do tego cyrku :o
Fuj! Fuj! fuuuuuuuuuuuuuuj!
To takie ohydne!
Nawet moja 99- letnia babcia się do tego przyłączała.
Prawie cały czas dostawała zawału i musieliśmy jechać z nią na pogotowie ubrani w skąpe stroje mojej mamy.
Lekarze dziwinie się na nas patrzyli, więc powiedziałam, że pracujemy w sklepie z bielizną.
Uff, to zdarzenie było takie kompromitujące.
Przecież wiecie, że ciągle staram się zostać lolitą, a tu nagle takie coś!
Gdyby jakieś inne lolity to zobaczyły, to chyba bym nie przeżyła tego zetknięcia.
W końcu my musimy wszystko zakrywać.
Nie mogę chodzić z gołą lufą, muszę nosić białe pantalony.
Nie śmiejcie się ze mnie!
Po prostu nosząc sukienkę, wiatr mógłby mi ją podwiać do góry, a lolity mają dobre maniery i nie mogą obnażać się publicznie.

1 komentarz: