Obserwatorzy

piątek, 7 października 2011

Pójdę boso...



 Dziś oczywiście takiej żółtej bieguny dostałam z rana, że nie poszłam na pierwszą lekcję- Wychowanie Do Życia W Melinie, oj muszę teraz z niej kłóć, bo nie ma mnie często na jej lekcjach, a sprawdzian ustny z wiedzy o meliniarstwie wisi w powietrzu :< Poza tym ubrałam dziurawy płaszcz i znoszony but, bo każda rzecz o czymś śni odstawiona, jeszcze chce modna być zanim cicho skona. Chociaż w połowie drogi do szkoły zdjęłam buty, bo uznałam, że pójdę boso. Na drugiej lekcji odbyła się Lekcja Korzystania Ze Śpiworów, cały czas rozmawiałam ze swoim plecakiem i pani kazała wyjść mi za drzwi. Oh... zamkną za mną drzwi, pójdę boso, nie zabiorę nic.
 Dwie lekcje Sproszczonego polskiego i zadania grupowe na ocenę, które robiłam sama. Musieliśmy zamodzielnie przeliterować słowo "rabarbar". A co ona sobie myśli, że my na studiach jesteśmy?! Wielkich polonistów od przeliterowania najtrudniejszych wyrazów świata chcą z nas zrobić. Jak się zdenerwuję, a później wkurwię, to napiszę petycję do Ministerstwa Edukacji Narodowej. Następną lekcją była  Fizjoterapia Mordoszczęki i mieliśmy zastępstwo z inna panią. Uczymy się teraz jodłować, niestety ta umiejętność jest dla mnie zbyt trudna i prawie zadławiłam się swoim językiem i przez przypadek przegryzłam sobie podniebienie siekaczami. Jako, że rzadko mamy z ta panią lekcje, to była zdziwiona tym, że chodzę do szkoły o profilu Wyrównawczym. Zapytała skąd się biorą takie wynaturzenia cierpiące na rowklekły zespól Downa podwójnego. Zaczęła wrzeszczeć, że powinnam być prowadzana na smyczy przez SuperNianię, bo nie nadaję się do w miarę "normalnej" szkoły. Na to Wyłupek, że ja głupia jestem, bo rodzice kupili mnie jako zamrożone nasienie upośledzonego lemura.
 + Jestem z siebie dumna, bo kupiłam dzisiaj karmę dla kota i sama ją zjadłam.
 + Wbijam na imprezę powitalno-pożegnalną jakiejś typy, której imienia nie znam.
 + Nigdy wam nie zdradzę jak golę się pod pachami za pomocą kombajnu.
 + Chcę moje przyczepy! Jak ktoś mi popsuje przyczepę, to niech odda chociaż taczkę!
 + Jutro idę do kosmetyczki na golenie pleców!
 + Na 90% kupię sobie przenośny plecak nośny.
 + Muszę uszyć sobie jakieś ocieplane paputki na zimę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz