Obserwatorzy

poniedziałek, 3 października 2011

Umyj se luloka- tekst piosenki (karaoke)


Cały dzień, całą noc. Cały dzień, całą noc...
Gdy przyjechałam do Parzeniuchów, poznałam didżeja Janka.
Już wtedy pomyślałam "Co jebie tak?"

Cały dzień, całą noc. Cały dzień, całą noc. 
Miał forda fiesta, macał me krocze i był to didżej.
Wciąż czułam, że coś jebało.
Kiedy ściągnęłam mu gacie to wszystko zrozumiałam...
Janek, umyj se luloka. Jebie ci ptak!

Janek, umyj se luloka. Jebie ci ptak!
Janek, umyj se luloka. Jebie ci ptak!


8 komentarzy:

  1. Hehe nie znałam tej przeróbki :o ;D
    Śmiechowe ;p

    Lilkaa00

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebista przeróbka ;d ty to masz talent do wyszukiwania ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Natalia pisze...

    zajebista przeróbka ;d ty to masz talent do wyszukiwania ;d
    4 października 2011 08:52'

    Talent do wyszukiwania? O lol ku**a jaki żal mi Cię !

    OdpowiedzUsuń
  4. No zgadzam się ! Jaka żalowa jesteś ! Ku**a dziecko neo pie**olone ! Hahaha.. Serio żal Ciebie i to jak! !

    OdpowiedzUsuń
  5. hujowa nuta a ten twój krzywy ryj

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie to jest:D

    umyj se lulokaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie, krzywy ryj i tyle.
    Pojebane to jest.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale głupota wolę metal!! \m/

    OdpowiedzUsuń