Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2011

BRAK WYNIKÓW KONKURSU

Doszłam do wniosku, że nie opłaca mi się robić konkursu dla tak małej liczby osób, bo nie mam w czym wybierać. Nagrody są w tym momencie przetracone, a czy dojdzie kiedykolwiek do jakiegoś konkursu- nie zależy ode mnie, a od ilości osób, które się zgłoszą. Inwestowanie sporych sum w coś, co nie ma tak naprawdę najmniejszego sensu, wydaje mi się czymś bezsensownym. Myślałam, że chociaż klimatyczne święto Halloween pobudzi was do pracy, ale najwidoczniej się pomyliłam. Eh, nie myślcie sobie, że przyjemnie jest mi to pisać, bo tak nie jest. Z chęcią wysłałabym wam te gadżety, nie ma problemu. Jednak zastanówcie się po co miałabym to robić, skoro w konkursie wzięła udział garstka osób. Pomyślcie, czy naprawdę zasługujecie na coś podobnego, zamiast pisać na czacie, kiedy będzie jakiś konkurs/loteria. To wszystko zależy od was, a to wy wszystko psujecie. Nie wiem co dalej napisać... może tylko tyle, że chciałabym, abyście się nad sobą zastanowili, bo jesteście niezdecydowani- a to was gubi.







Nie pozostaje mi również nic innego, niż życzyć wam udanej zabawy. Bawcie się dobrze, kochani!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz