Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Ghaghagha! (Śmiech Waldka z Kiepskich)

http://anty-mimi.blogspot.com/2011/04/wstaam-bardzo-wczesnie-okoo-669-sama.html

Czytam tą notkę i aż mi musztarda nosem cieknie! Oh, wtedy miałam więcej czasu na opisywanie swojego życia. Niektórzy lubią czytać pamiętniki wybryków natury, do którym ja należę i nie wstydzę się tego. Wręcz odwrotnie, jestem z tego dumna tak, jak Komorowski z tego, że został prezydentem. A kiedy pytają mnie, jak sobie radzę z tym, iż urodziłam się ułomną i inną od pozostałych, odpowiadam: BO POLSKA JEST NAJWAŻNIEJSZA. Aj noł, że to trochę nie w temacie, ale przynajmniej nawiązuję do polityki. Przy okazji- Aj Loff Lepery, czy tam Palikot ;-* To pocieszna sprawa mieć tylu świetnych polityków w kraju. Tak cholernie pociąga mnie wzrost Kaka-czyńskiego. A te oksy Komorowskiego- normalnie szaaaaał! Eh, nie wspomnę tutaj o Napierdzialskim, który w tak młodym wieku osiwiał. Ale co tam i tak go loff forever. W przyszłości planuję zostać pierwszą damą. Jeeej, ale wtedy będę szychą! To po prostu szczyt moich marzeń. Spróbowałabym wówczas wymyślić jakąś ustawę dotyczącą dyskryminowania osób trzeciej płci, czyli na przykład mnie. Eh, wiem, że to prawdopodobnie się nie spełni, jednak zawsze warto mieć marzenia. Doskonale powinna zrozumieć to Hanah Montana, która od zawsze próbuje być top, trendy i w ogóle, ale jakoś jej to nie wychodzi. Dobsz, będę kończyć, bo "Pamiętniki Wampirów" lecą. To wręcz podniecające oglądać wampiry, a jaki to big szpan!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz